click..click

...follower...tqvm..

Nov 26, 2010

Jamuan terakhir...


 Cantiknya, sayang pula nak makan...itulah  yang ada dalam mindaku bila dihidangkan juadah nie semasa jamuan akhir tahun bersama rakan sekerja .Nie sebenarnya sayur campur yang dibungkus dalam buah keladi(Yam). Buah keladi tu dimasak dibuat macam mangkuk, dan didalamnya dibubuh sayur campur. rasanya, taklah sedap sangat.


Ikan Talapia yang di masak tiga Rasa, manis dan agak masin.

nie sebenarnya hidangan pertama, not my taste(kata omputih). Ada beberapa lagi lauk-pauk dan pencuci mulut yang tak sempat di ambil gambar. Sebab masing2 tak sabar nak makan.

 Tinggal kenangan bersama rakan-rakan sekerja, kerana tahun depan saya akan berpindah ke tempat baru. kenangan bersama kalian adalah sebahagian kenangan manis dan terindah. Teima kasih atas jalinan persahabatan yang terjalin selama ini. Salah dan silap semasa bersama harap dimaafkan.
 Rakan-rakan yang penuh gaya, ada yang akan buat persembahan tarian lagu 6oan dan lagu Bollywood. Memang gempakk,,,boleh masuk rancangan Mari menari.
 Cikgu Mahyuddin dari Kl, masih single, antara orang yang paling bergaya malam tu.




2 comments:

  1. Bestnya..mun makan di hotel, atau tmpt yg eksklusif, rupa ja cantik...tp, rasa kureng, nyaman lagi molah sendiri...hehehe

    ReplyDelete
  2. Rose>>....betull tu....dua tahun depan plain nak k Sabah hujung tahun..harap dpt jumpa u Rose

    ReplyDelete

KongsiResepi

Rehat Sekejap...